Wednesday, April 28, 2010

Contest Hari Ibu

Dear Boys,
Ammi nak masuk another contest, this time CONTEST HARI IBU anjuran Cik Liza.



Ok si ni picture of ammi and Tokma

My mama is the one with the spec.
Ni gambar masa kat Australia dulu..

Masa saya muda-muda dulu, emm, sekarang tak lah tua sangat, hehe..
masa remaja dulu lah, before kawin,saya dan mama selalu shopping sama-sama.
Mama ni awet muda, anak dah 20 thn pun orang ingat dia anak kecil lagi..

So, suatu hari kami pergi pasar malam beli barang,just the two of us.
Masa tengah pilih-pilih barang tu, abang jual barang tu tegur mama
"kak, kirim salam kat adik sebelah tu ye"
So mama pun berkata pada saya "kakak (panggilan family coz saya
anak sulung), orang tu kirim salam, dengar tak", muka mama selamba je..
tangan masih lagi pilih-pilih sayur tu.
Then, saya pun berkata "ma, apalah ma ni, ma kan kata jangan layan orang lelaki
yang tak kenal"
"Ma??ooppss..mintak maaf ye kak"-terus mamat tu blah, malu! suruh
kawan dia take over..

Hehe..,memang kelakar kisah tu. Mama ni walaupun beza 20 tahun dari saya
tapi awet muda orang igat kami adik beradik..

Haa..itulah kisah manis/lucu saya dan mama :)

I Love U Mama..
Happy Mama's day to u...MMmuuuaahhh!!!


1 comment:

cik bahulu oren said...

thnx join my contest..;D